Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Artykuł:

MARKETING INTERNETOWY USŁUG I PRODUKTÓW MEDYCZNYCH

Napisany przez PR, dnia 2014-12-23 13:08:03

Zapraszamy do udziału w seminarium MARKETING INTERNETOWY USŁUG I PRODUKTÓW MEDYCZNYCH, które jest zaplanowane na 4 lutego 2015 r.

VIII seminarium w cyklu MEDICA INFO

(szpitale, ZOZ-y, stomatologia, medycyna estetyczna)

4 lutego 2015 r., Warszawa

Podczas pierwszej części seminarium, która jest częścią teoretyczną opowiemy o specyfice rynku usług zdrowotnych w kontekście działań marketingowych. Przedstawione zostaną ograniczenia prawne w obszarze promocji usług medycznych. Druga część to warsztaty.  Dowiedzą się Państwo teoretycznie i praktycznie o internetowym marketingu dla branży health&beauty w 2015 r. z głównym naciskiem na promocję w wyszukiwarce Google oraz jak wygląda model finansowy takich działań w przypadku placówek medycznych. Trzecia część spotkania, również o charakterze warsztatowym. Zostaną zaprezentowane najbardziej adekwatne narzędzia content marketingu w promocji usług medycznych.

Formuła seminarium połączona z warsztatami zapewne spełni Państwa oczekiwania dot. informacji o marketingu internetowym Państwa usług i produktów.

PROGRAM wydarzenia znajduje się na stronie http://www.cpi.com.pl/imprezy/2015/mim/index.php

a w nim:

Specyfika rynku usług zdrowotnych w kontekście działań marketingowych

Aleksandra Wiercińska, (Wydział Zarządzania, Katedra Rachunkowości, Uniwersytet Gdański)

Ograniczenia prawne w obszarze promocji usług medycznych

dr n. med., mgr zarz. Konrad Wroński (Katedra Onkologii Uniwersytetu Warmińsko-Medycznego w Olsztynie oraz Oddział Chirurgii Onkologicznej Szpitala Ministerstwa Spraw Wewnętrznych z Warmińsko-Mazurskim Centrum Onkologii w Olsztynie.)

Jak skutecznie wypromować usługi medyczne w internecie. Dobór efektywnych metod i narzędzi w marketingu usług medycznych

Dariusz Gryguła (menadżer ds. rozwoju i opiekun klienta kluczowego, Marketing System)

Contet Marketing w promocji usług medycznych - najbardziej adekwatne narzędzia

Artur Jabłoński, (szkoleniowiec z zakresu marketingu i mediów społecznościowych)

Dzięki poniższemu formularzowi zgłoszeniowemu, możecie Państwo skorzystać z 10% RABATU na udział w wydarzeniu:

Organizator: Centrum Promocji Informatyki Sp. z o.o.; tel. (22) 870 69 10, 870 69 78; email: pr@konferencja.com.pl

Użyte tagi: MEDICA INFO, seminarium

Komentuj:

Centra i gabinety | Artykuły i Poradniki | Dodaj Klinikę/Centrum/Gabinet | Reklama | Newsletter | Regulamin | Partnerzy | O nas / Kontakt

© 2012 - 2024 Aplit Wszelkie prawa zastrzeżone.