Artykuły i poradniki Operacje Za Granicą:
Doktor Google czyli marketing w segmencie „zdrowie”
M-S-M
Kilka słów:
Nie bez powodu Google w mowie potocznej określany bywa mianem „doktora”. W internecie można znaleźć chyba wszystko, także na temat zdrowia. Choć na szczęście w tym wypadku samodiagnoza dokonana przy wykorzystaniu informacji z sieci okazuje się zazwyczaj nieprawdziwa i przesadzona. Samej branży medycznej internet służy jednak świetnie. To wręcz doskonałe dla niej narzędzie marketingowe. Wzrosty mówią same za siebie.
PACJENCI WYMUSZĄ IMPLEMENTACJĘ DYREKTYWY TRANSGRANICZNEJ
M-S-M
Kilka słów:
W środę 27 sierpnia odbyło się drugie czytanie projektu zmiany ustawy dotyczącej transgranicznej opieki zdrowotnej. – Polska spóźni się z jej implementacją blisko rok – przypomina Wiceprezydent Pracodawców RP Andrzej Mądrala.
Nawet z EKUZ koszty leczenia zagranicznego mogą zaskoczyć
M-S-M
Kilka słów:
Ponad połowa osób wyjeżdżających za granicę jest przekonana, że w przypadku choroby czy wypadku Europejska Karta Ubezpieczenia Zdrowotnego pokryje całość kosztów leczenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie Grupy Ubezpieczeniowej Europa przez ośrodek IMAS. Niemal 70% turystów przyznaje jednocześnie, że nigdy nie sprawdzali zakresu ochrony kartą.
Strona: 1