Artykuły i poradniki Reklama:
Co to jest influencer marketing?
prasowa
Kilka słów:
Zbudowanie wizerunku swojej marki od zera i zdobycie zaufania internautów nie jest takie proste. Młodym, dopiero wkraczającym na rynek firmom bardzo ciężko jest przebić się przez znaną i uznaną konkurencję.
Pieczatki online, jak je wygodnie zamówić?
link
Kilka słów:
Pieczątki firmowe to dobry znak rozpoznawalny dla firmy. Przede wszystkim świadczy o jej wiarygodności oraz nadaje moc prawną wszystkim dokumentom.
Podnieś pozycję swojego gabinetu w Google - marketing medyczny
white
Kilka słów:
Branża medyczna w ostatnich latach przechodzi prawdziwe oblężenie. Wszelkie chwyty są tutaj dozwolone – wiele placówek kusi klientów niższą ceną, specjalnymi pakietami zabiegów oraz voucherami prezentowymi.
Resort zdrowia chce walczyć z nadmiernym spożyciem alkoholu i planuje ograniczyć reklamę piwa. Według ekspertów nie zmniejszy to konsumpcji alkoholu
Janik Krzysztof
Kilka słów:
Wśród propozycji Ministerstwa Zdrowia jest m.in. ograniczenie emisji reklam piwa i zaostrzenie zakazów dotyczących sprzedaży i spożycia napojów alkoholowych. Branża piwowarska ocenia, że to fasadowe rozwiązania, które nie przyczynią się do ograniczenia konsumpcji alkoholu wśród Polaków. Spowodują za to ograniczenie miejsc pracy i spadek wpływów do budżetu państwa.
Proponowane przepisy dotyczące bezpieczeństwa żywności mogą doprowadzić do wzrostu cen suplementów diety. Za błędy w reklamie producentom ma grozić kara do 20 mln zł
M-S-M
Kilka słów:
Producenci suplementów diety sceptycznie odnoszą się do projektu zmian w ustawie o bezpieczeństwie żywności i żywienia, nad którą pracuje resort zdrowia. Obawiają się kar finansowych za niewłaściwe reklamy, które mają sięgać nawet 20 mln zł. Producenci nie zgadzają się też na proponowane wytyczne dotyczące opakowań, które mogą utrudnić im konkurowanie na europejskim rynku.
Ruszył naukowy blog żywieniowy SGGW
M-S-M
Kilka słów:
Żywność i żywienie to temat bardzo często poruszany w sieci. Swoje blogi, strony i fanpejdże mają producenci żywności, sklepy, dietetycy, kucharze i tak zwani influencerzy. Można znaleźć rekomendacje różnych kompletnych diet i poszczególnych super produktów – wszystkie z obietnicą, że dzięki nim będziemy żyli długo i szczęśliwie. Jak w tym gąszczu często sprzecznych informacji odróżnić prawdę od marketingu? Czy reklama tylko kłamie a dietetycy i lekarze zawsze mają rację?
Jesteśmy piękne 2017
M-S-M
Kilka słów:
Jesteśmy piękne to hasło przewodnie kampanii społecznej, którą marka Dove kontynuuje rozpoczętą w ubiegłym roku rozmowę z Polkami nt. prawdziwego piękna. To swego rodzaju manifest, który ma zachęcić kobiety do poszukiwania i docenienia własnego piękna, bowiem jak pokazują badania tylko 2 na 10 Polek czują się piękne. Czas to zmienić!
Suplementy wymagają cierpliwości
PR
Kilka słów:
We współczesnym świecie prawie wszystko odbywa się w szybkim tempie. Nic dziwnego, że kiedy postanawiamy lepiej o siebie zadbać, oczekujemy, że również kremy i suplementy diety przyniosą nam natychmiastową pomoc. Niestety, biologia nie nadąża za naszymi oczekiwaniami.
Pij alkohol odpowiedzialnie
M-S-M
Kilka słów:
Nie jest tajemnicą, że alkohol uzależnia, a w nadmiarze szkodzi. Pod jego wpływem łatwiej o niestosowne zachowanie. Wiedza Polaków o wpływie alkoholu na organizm jest duża, ale czy potrafimy pić z rozwagą?
Doktor Google czyli marketing w segmencie „zdrowie”
M-S-M
Kilka słów:
Nie bez powodu Google w mowie potocznej określany bywa mianem „doktora”. W internecie można znaleźć chyba wszystko, także na temat zdrowia. Choć na szczęście w tym wypadku samodiagnoza dokonana przy wykorzystaniu informacji z sieci okazuje się zazwyczaj nieprawdziwa i przesadzona. Samej branży medycznej internet służy jednak świetnie. To wręcz doskonałe dla niej narzędzie marketingowe. Wzrosty mówią same za siebie.
Strona: 1 2